Šesti ciklus - Trinaesti dan

Danas je bio jedan veoma težak dan. Iz potpunog poraza dotkao sam radost. Sutra će biti još teži dan, jer treba sada pobedu sačuvati. Potrebno je ponoviti ceo ciklus, poći ponovo iz nule, iz mraka i primeniti svo znanje i maksimum svesti da bi se stepen koncentracije održao i povećao. Stepen igre održao i povećao.

Za mnoge stvari, ja sam korak ispred, ali za mnoge sam tek zakoračio. To sad vidim. Uvek kad počnem da se tešim da to nije kod mene tako loše, znači da sam tek krenuo. I dalje sam zlurad i zao. Lenj i pokaren. Ulizica. Zaista pravi čovek koji pomaže drugim ljudima. Fuckin' good guy.

Stay focused. Razmisli. Nisi dobar niti će sve biti dobro samo od sebe. Napor. Uspeo si juče, iz osećanja da ne možeš da naparaviš napor, došao si do napora. Imao si i sreće. Da se radilo normalno, pojela bi te prekoncentracija. Stejt koji si imao u igri, to je to, samo mora još. Ne može da se zadovoljiš krpicama jer već sutra one su tufnice, a prekosutra ništa...

Čuvaj se, budalo jedna gorda.

No comments: