Deveti ciklus - Dvadeset i osmi dan

50 mrava na mobilnom telefonu

Sedim u gaćama, neki kreten u toplani je opet odvrnuo do daske. Priključen sam na Net već satima. Izgledam kao pohovani sir, mastan od znoja i posut mrvicama čipsa i brze hrane. Mozak mi treperi, baš kao i moj monitor koji štuca od slabe struje. Mora da je već sedam, jebote. Svi upale tostere u isto vreme i meni skenjaju surf. Da stvari budu još gore, Megs je ponovo odlepila.

- Ska..jpu...jme...

- Ne mogu, cimerka mi spava

- Zo...vime...na...pla..stik..u

- Neću da te zovem, objasni mi ovako

- Nem..ogu..dat..i...obja...šnjav...am...neć..eš...da..me...ra..zum..eš

- Ništa ti ne verujem, videla sam mejl koji si joj poslao, đubre dvolično

- Nis..amj..an..išta...sl..ao...to..je...aut..omat..ska..po..ruka..spa..mk...ap..ir...aš

- Ma nemoj, nisam do sada videla da bilo koji spam počinje sa "najdraža moja"

- Ak.ome..vol..iš...im..alo..ako...vid..iš..ba..rtru...nku...kos..amj..a...zo..vime...

Kako da joj objasnim da je to greška, čoveče! Ne vredi, kuckamo se već satima i vrtim se u krug, ne mogu da je postavim na početak. Kako me sjebala kurva, kud sam se kačio sa njom. Sačuvala je e-card posle onog cybersex-a i poslala Megi, ne mogu da verujem!

Telefon zvoni! To je moja prilika! Mravi! Samo da mi ne pojedu telefon pre nego što joj čujem glas! Jebote odakle pedeset mrava na mom mobilnom!

Grabim aparat ali vibracije i mravlja masa mi ne daju da se probijem do zelenog tastera i otvorim komunikaciju. Mobilini klizi iz mojih ruku i pada na pod. Zvonjava se prekida.

Jebemti!

Duvam u oklopne mravce i tresem ih sa plastičnog oklopa moje Nokije. Gamad se črvsto drži, ne mogu da ih se rešim.

Telefon opet zvoni! Na ekranu trepće spasonosno MEGS, ali ne mogu da se javim. Smrskani hitin zaglavio je taster. Čime da ga obrišem? Trljam aparat o svoje maljave grudi. Oni padaju svuda po meni, kao da izviru iz crne Nokije kao iz mravinjaka! Zvono utihe.

Peckaju me, ujedaju me, ubrizgavaju svoju kiselinu u moju kožu. Treća sreća, urlam u telefon.

- Megi! Megs! Ajm atakd baj handrids of ents dej ar ol ouvr mi!

- You're full of crap...

No comments: