Deveti ciklus - sesnaesti dan

Neke mi se cigle motaju po glavi. Cigla u čaju ili čaj u ciglama. Potpuno sam u toku stvari, na vrhu sam, to mi se ne sviđa. Dobro je krenulo, to je dobra odskočna daska za ostatak godine, alimi se nakako čini da hitam ka tim nevoljama nespreman, kao uspavan. Da stvar bude još gora, potpuno mi se spava. Seo bih pored puta da zapalim cigaru. Ali ne mogu. Srećom, peče me jezik pa duvan ne dolazi u obzir. Očistio sam mačinu, sad više ne pijuče, ali sam isto tako očistio sve igre. Bravo! Sad vidiš koji je prostor praznine ostao da se popuni. A na primer sudove nisi oprao. I sve tako. Zlatan sam i presijavam se u sedefastim nijansama, a istovremeno ostavljaš piramidice kake za sobom. Nije čudo što si se uvatio onih budalaština da prevodiš, bar da si uzeo da središ arhivu. A crtač se javio. Super. Dobro radi, stvarno dobro radi. I sutra ćeš opet biti koristan. I danas si bio dobar na poslu, tj. za posao. I sad opet glavinjaš a treba da ustaneš ujutru. I sve ti znaš. To je ono, nije kao jao šta mi je ne vidim gde mi curi, nego je sve jasno. Samo treba SVAKI dan upregnuti volju, svaki dan pokrenuti volju, svaki dan iznova. Nemam ja ništa od toga što sam ispunio kvotu za SH i bio korak ispred šefa. Nemam ja ništa od toga što je moja priča objavljena i što ću biti predstavljen na sajtu sa tri svoje priče. Nemam ja ništa od toga što sam bio dobar dečko i redovno prao zube. Kad sednem za belo, nema ništa što je prethodno bilo, sve se poništi i kreće iznova, mora opet da se sagradi. Ne mogu čak ni da se igram, za sve mora da se donesu cigle, malter, mistrija, i udri. Izborićeš se ti, ne brinem se i ovo je deo te borbe, ovo si prestao da radiš tokom šetnje i zato moraš ovde, neka. Problem je u onoj praznini ISPRED koja treba da se popuni. U tome i u onoj šupljini kroz koju ne teče sok. Počni o tome inače će demon da dela, razumeš? A što se praznine ispred tiče, tu nema šta, moraš da formalizuješ trening i da onda kreiranje materijala odvojiš od treninga. Evo u čemu je trakalica, dok si pravio prethodne delove nisi morao da misliš na seme priče, o tome se pobrinula tvoja podsvest. Sada već mora da uđe dramaturgija moraš da poseješ to seme. Znači mora da se otvori novi termin. Video si ujutru kao je bilo lako. E tako mora da se razbije ovaj noćobdijski ritam. Polako, korak po korak. Samo nemoj da upadaš u zamku svrhovitosti. Možda bi ipak bilo dobro da pročitaš nešto od Kafke. Užas, to me tako kopka, taj deo. Moraš da ga pročitaš i da ga po tom kodu protumačiš. Aj idi radi.

No comments: