Trinaesti ciklus - Trinaesti dan

ONA DOLAZI

"Češkam, dodirujem, milujem ti ramena. Verujem, klanjam se, klečim pred tvojim svetovima. Okeani se stapaju. Toliko te volim, a na kraju će biti da sam ponovo slomio nečije srce."

Pogledao sam kroz prozor u vedro nebo. Serđ Tankian je pevao poslednju pesmu. Seo sam na ulegli trosed i spustio dve kafe na olupani stočić.

"Draga moja, reci mi da znam, jer ti me voliš, da voliš me ti. Pusti me da idem. Uzmi me za ruku i svršimo s tim. Slomila je koščice na stenje provalije dok pevao sam; La, la, la, laž! La, la, la laž!"

Brava je zarežala. Opirala se ključu. Popustila je uz jecaj. Uvukla je jezičak posle dva kruga, ali su vrata i dovratak ostali zagrljeni. Kvaka se nakašljala.

- Šta je? – povikao sam goropadno – Ne možeš da mi upadneš u život tako lako kao što si nekad mogla?
- Otvaraj, balvane bosanski!

"Ruke vremena se lome, civilizacija je na ispitu, satovi uništavaju vreme. Da li veruješ u mene? Bio sam slep, napustila si me, bacila u nemilost vremenu. Ostavila si me da umrem, sam u vremenu..."

Ako sam bio spreman za kraj sveta, nisam za plavu kosu upertlanu u krunu od pletenica. Povukao sam se u dnevnu sobu i legao na trosed. Srknula je kafu i vratila šoljicu na stočić.

- Nema kraja sveta. Sve si izmislio. Nisi želeo da poveruješ. Čekao si čudo. Misliš da si besmrtan samo zato što si u pravu? Hiljadu posto si u pravu, ali ipak moraš propasti. Umesto ljubavi uzeo si mač da otmeš ono što ti nisu dali oni koji te nisu voleli. Da si bar postao pobunjenik, nego si ostao mamin sin...

"Dok je lomila koščice smejao sam se, slep u vremenu, ostavljen da umrem; La, la, la, laž! La, la, la, laž!"

3 comments:

Anonymous said...

Amateure Privat Cams

Amateur Fotzen Cam

Amateure Girls

Anonymous said...

[url=http://sayts.ru/]Sayts.ru[/url] - система для автоматического создания вебсайтов любой сложности.
Сервис написан для того, чтоб вы могли в автоматическом режиме создавать себе сайты нескольких видов: варезники, фотогалереи, магазины, форумы.

Что мы предлагаем:
- Автоматическое создание Варезников.
- Автоматизированое создание Фотогалерей.
- Автоматизированое создание Магазинов.
- Автоматическое создание Форумов.

Сайт в 1000стр. обойдется в 5$.

[url=http://sayts.ru/]http://sayts.ru/[/url]

Anonymous said...

[url=http://seo-progon.info/]Seo-Progon.Info[/url] - проект быстрого постинга в форумы, блоги, гостевые, соц. закладки, каталоги статей, каталоги сайтов. Проект сочетает в себе ряд новых сервисов: простота и функциональность, доступная цена, отличная эффективность регистрации и часто обновляемые базы.
Что мы даем:
- Постинг по русскоязычных форумах.
- Постинг по англоязычных форумах.
- Постинг на профилям русскоязычных и англоязычных форумов.
- Постинг на блогах.
- Постинг по гостевым книгам.
- Постинг в WIKI.
- Регистрация в каталагах сайтов.
- Регистрация по каталогах статей.
Основные функции системы:
1. Автоматическая система постинга.
2. Удобный и простой генератор описаний.
3. Регулярно обновляемые базы.
Расширеные функции системы:
1. Естественное добавление в поисковики.
2. Автоматизированный прием платежей.
3. Отчеты о выполненном постинге.
4. Выгодная партнерская программа .


[url=http://seo-progon.info/]Seo-Progon.Info[/url]